Media- ja viestintä. Vuosikirja 2016

Media- ja viestintä. Vuosikirja 2016

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

Saatavuus: Varastossa

Only 1 left

40,00 €
TAI

Kuvaus


Media- ja viestintä. Vuosikirja 2016. Päätoim. Mari Maasilta
Media- ja viestintätieteellinen seura Mevi
Tampere 2017, 283 s.

Yksityiskohdat

Media- ja viestintä. Vuosikirja 2016 sisältää mm. seuraavat artikkelit: Reeta Pöyhtäri, Jari Väliverronen & Laura Ahva, Suomalaisen journalistin itseymmärrys muutosten keskellä; Veera Kangaspunta, Talvivaara ja kommenteissa keskustelevat julkisot: Keskustelunanalyyttinen menetelmäkokeilu verkkouutisten kommentoinnista; Marja-Leena Bilund, Mari Muinonen & Sara Sintonen, Tilannetaju ja tahdikkuus oppilaiden yhteisöllisessä digitaalisessa työskentelyssä; Heikki Hellman & Arto Vilkko, Julkisen palvelun hittiradio? Soittolista erottautumiskeinona kilpailussa kuuntelijoista; Pertti Vehkalahti,Ilmastonmuutoksen ydinasiat: Ilmastokonsensus Fennovoima-kirjoittelussa 2007–2013; Esa Sirkkunen, Yksityisyys valvonnan verkoissa; Elina Salomaa, Livetviittaaminen jalkapallon MM-kisojen mediaspektaakkelissa – sosiaalisen television faniutuva yleisö; Mervi Varhelahti & Mirjamaija Mikkilä-Erdmann, Viestintää teknologian välityksellä asiantuntijaverkostoissa; Aki Harju & Erkki Karvonen,”Lipeä yllätti Talvivaaran” Onnettomuusnarratiivi ja onnettomuuden kehys kaivoskirjoittelussa; Jarkko Kangas, Näkymätön ilmasto, näkyviä kuvia: Ilmastoriskin visualisointi ja kuvallinen kehystäminen Helsingin Sanomissa; Juho Ruotsalainen, Intiimiä journalismia? Diginatiivit mediat ja journalismin mahdollinen tulevaisuus; Maiju Kannisto, Kuluttajapotentiaalia myymässä: Kuluttajatypologiat MTV:n mainosmyynnissä 1990-luvulla.

Lisätiedot

ISBN Ei
ISSN 1798-3827