Media & viestintä 2012:3-4

Media & viestintä 2012:3-4

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

Saatavuus: Varastossa

12,00 €
TAI

Kuvaus


Media & viestintä 2012:3-4. Päätoim. Liina Puustinen
Tiedotusopillinen yhdistys TOY. Nordicom
s.l. 2012, 167 pp.

Yksityiskohdat

Sis. seuraavat artikkelit: Heikki Hellman & Eija Poteri, Kotimainen julkaisutoiminta uuden rahoitusmallin ja Julkaisufoorumin jälkeen; Juha Herkman & Eliisa Vainikka, Revoluutio vai evoluutio? Lukeminen sosiaalisen median aikakaudella; Jukka-Pekka Puro, Avaus mediafenomenologiaan. Media Martin Heideggerin eksistentiaalifenomenologian näkökulmasta; Marja-Liisa Kuronen, Tiedon markkinoilla ‒ pörssiyhtiön tuloksen hallintaa viestinnän keinoin; Jenni Mäenpää, Uutisvalokuvan paradoksi. Valokuvan objektiivisuuden käsite historiassa ja nykypäivän kuvajournalismissa; Mari Pienimäki, Tukea journalististen valokuvien tulkintaan. Ehdotus medialukutaitoa edistävästä genremallista; Marianna Laiho & Kaarina Nikunen, Uhreista parhaat? Lapset Irakin sodan ja Gazan kriisin lehtikuvissa; Maarit Jaakkola, Pohjoismaisia avauksia kulttuurijournalismin tutkimukseen.

Lisätiedot

ISBN Ei
ISSN 1798-3827