Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Minä olen imagoni
24,00 €
Varastossa
SKU
978-952-222-669-3
Hypén, Tarja-Liisa
Minä olen imagoni. Jari Tervon tuotanto, brändi ja kirjallisuus
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia 1415
Vantaa 2015, 545 s.
Minä olen imagoni. Jari Tervon tuotanto, brändi ja kirjallisuus
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia 1415
Vantaa 2015, 545 s.
Jari Tervo on ollut tuotteliaimpia, myydyimpiä ja näkyvimpiä kirjailijoitamme 30 vuotta, mutta hänen tuotantoaan on tähän mennessä tutkittu hyvin vähän. Tervon kirjailijakuvaa avataan kirjallisen tuotannon ja laajan vastaanottoaineiston, erityisesti teosten kirjallisuuskritiikkien avulla. Tutkimus valottaa myös sitä, miten Jari tervo on vastannut julkkiskirjailijuuden tuomiin haasteisiin ja miten julkkiskirjailijan rooli, imago ja brändi ovat vaikuttaneet Tervon teosten vastaanottoon.
ISBN | 978-952-222-669-3 |
---|---|
ISSN | 0355-1768 |
Kustantaja | Suomalaisen Kirjallisuuden Seura |
Sarja | Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia |
Painovuosi | 2015 |
Julkaisun kansi | Pehmeäkantinen |
Sidontatapa | Nidottu |
Kielet | suomi |
Tieteenalat | Kirjallisuudentutkimus |